sábado, 28 de maio de 2011

50% off HM + New Kit + Freebie !!!

Meninas, demorei mas estou aqui contando que faltam poucos dias a promoção na HM Scrap Shop. Estou me despedindo de lá, e todos meus produtos estão á 50%off. É só este mês.
**********
Girls, it took me but I'm here to tell them missing a few days in promoting HM Scrap Shop. I'm leavin from there, and all my products are 50% off. It's only this month.
Depois de tanto tempo, aqui o meu + novo kit: Tenderness and Sweetness. Bem colorido e animado, e ao mesmo tempo, com cores, elementos e papéis delicados. Já disponível na loja.
**********
After so long, here my new kit +: Sweetness and Tenderness. Very colorful and lively, and at the same time, colors, elements and delicate roles. Now available in store.
E agora o belíssimo trabalho do meu CT.
**********
And now the wonderful work of my CT.

my page
by Mônica Ferreira
by Aline Armani
by Mônica Ferreira
by Aline Armani
by Eva Ludvig
by Eva Ludvig
E é claro que não poderia faltar um presente pra vocês. Clique no preview pra adquirir. Beijinhos...
**********
And of course we could not miss this one for you. Click the preview to acquire. Kisses...





2 comentários:

  1. Saudades amiga.
    Lindo seus trabalhos... E o CT arrasou.

    Bjs

    ResponderExcluir
  2. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on Sep. 26, 2011. Thanks again.

    ResponderExcluir